Laatste dag aan de West Coast

18 mei 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag is onze laatste dag aan de West- Coast van de USA.
Vanavond onze fantastische auto inleveren en morgen vliegen we naar "The Big Apple".

Op ons gemakje de koffers ingepakt, lekker ontbijtje en dan richting LA. De planning is Hollywood, The Grove, Farmers Market en dan naar het hotel bij de luchthaven.

Natuurlijk loopt het bij ons allemaal net anders dan gepland...en dat houdt het ook leuk! Onderweg zien we namelijk een outlet liggen 'Citadel'. Bas had in de vorige outlet een leuke broek gezien, maar die waren we vergeten te halen....en hier zit die winkel ook. Dus de auto laten parkeren ' Valet Parking'  en even snel die broek halen. Maar dit is echt een supergrote en chique mall met heel veel leuke winkels.

Veel later dan gepland zitten we terug op de snelweg richting The Grove/ Farmers Market. De vorige keer in LA vond ik het daar zo gezellig dat ik nu zeker terug wilde. De Farmers Market is een markt met allemaal eetkraampjes en daartussen overal tafels en stoeltjes. Iedereen bestelt bij het kraampje waar hij heeft en je eet het op een gezamenlijke plek op....heel relaxed. We proberen daarna nog richting Hollywood te rijden, maar het is echt extreem druk. Ook waren we de laatste keer weinig onder de indruk van Hollywood en denken we niet dat we de kids er echt een plezier mee doen...dus rijden we  (in de spits) naar de luchthaven.

De auto inleveren ging een stuk soepeler dan het ophalen. We krijgen zelfs een lift terug naar het hotel!

1. Henk en Margret:
    23 mei 2015
    Das netjes geregeld een lift naar het hotel te krijgen. Hadden ze nog iets meer goed te maken????

Xxxxxxxx
  2. Tante Debbie:
    23 mei 2015
    Zie dat jullie genoten hebben welkom thuis