Barstow naar Los Angeles

16 mei 2015 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Eigenlijk waren we nog niet helemaal klaar met shoppen, dus vanochtend hebben we ons shoppen voorgezet. Ook maar meteen een koffer gekocht, want we krijgen het anders nooit mee naar huis....

Babet heeft (eindelijk) haar 'Heelys', rolschoentjes, die ze al wil kopen vanaf het moment dat ze wist dat we naar Amerika zouden gaan!

Na de lunch nog een dik uur naar LA, waar we om de hoek bij Disneyland (Anaheim) een supermooie kamer/appartement hebben, Dolphin's Cove Resorts. We worden het heel hartelijk ontvangen...de kinderen krijgen zelf een goodiebag!

Nadat we alle spullen hebben uitgeladen, gaan we vast even kijken in Disney DownTown en kopen we de tickets voor morgen....OEINK...aanslag op ons vakantiebudget! Maar als je in LA bent met de kids, kun je Disneyland natuurlijk niet overslaan

Er is op Disney Down Town een speelgoedgarage, 'RideMakerz'. Cas zet hier zelf een amerikaanse politieauto, met afstandsbediening in elkaar. Daarna nog even customizen....lichtgevende wieldoppen, andere motor....het is net TOP Gear hier....echt heel erg leuk. Helemaal blij met hun aankopen van vandaag gaan we lekker terug naar het hotel...het beloofd morgen een lange dag te worden

1. Ina en Theo:
    22 mei 2015
    Fijn dat ze iets gekocht hebben wat ze het hier al over hadden.
    Het zal wel een leuke dag worden in Disneyland en inderdaad ook wel vemoeiend.
    Geniet nog maar even.see you Tomorrow.
    Xxxxxx
  2. Ome Koen:
    22 mei 2015
    Zo zo wat worden de kids verwend. Maar lees dat jullie het erg naar jullie zin hebben. Heel veel plezier nog daar. Gr Ome Koen
  3. Henk en Margret:
    22 mei 2015
    Een extra koffer kopen, een aanslag op het vakantiebudget vanwege de tickets voor Disneyland en dan moeten jullie nog naar NY???? Maar plezier hebben jullie dat bewijzen alle foto's wel. Geniet maak lekker lieve schatten!!