Hamburg

4 augustus 2017 - Hamburg, Duitsland

Na een lange file gisteren toch eindelijk aangekomen in Hamburg, in Novotel Suite Hamburg. We gaan nog even op verkenning in de buurt van het hotel. We blijken in een culturele omgeving te zitten, dus genoeg lekkere restaurantjes. We kiezen voor Oz Urfa Kebab Haus.....wat een goede keus!!! Kebab 2.0!

Vanochtend lekker uitgeslapen en broodjes gegeten. Daarna lopend richting het centrum van Hamburg, dwars door het treinstation. Eenmaal weer buiten bleek Hamburg een echt shopping walhalla.

Rathaus Hamburg

Babet spotte uiteraard snel macarons en Cas hield niet op over zijn favoriete Duitse lekkernij, de curryworst! Na flink wat shoppen natuurlijk ook nog wat cultuur gesnoven....Das Rathaus en Der Alte Post.

Rathaus

Babet en Cas bij Vapiano Hamburg

Bij het water was het een drukte van belang en overal wapperde regenboogvlaggen er was een groot gay festival gaande....onverwacht, maar super gezellig.

Langzaam lopen we terug richting het hotel en de auto. We sluiten ons bezoek aan Hamburg af met een (heel) vroeg diner bij Vapiano.

OP NAAR DE BOOT !!!

.....waar het nog lang duurde voor we eindelijk onze ogen konden sluiten...00.30uur

Klaar voor vertrek in Lubeck

1. Opa en oma:
    5 augustus 2017
    Lekker gaar zeker na een 2 uur durende file richting Hamburg, dat verwacht je toch niet. Balen! Maar inmiddels zijn jullie al weer een paar dagen verder en de file vast alweer vergeten. Op naar Finland. Fijne boottrip. En een poot van Bond
  2. Ina en Theo:
    5 augustus 2017
    Na een lange autorit dan eindelijk op de boot. Wat een belevenis voor Cas en Babet en voor jullie misschien ook. Natuurlijk wel van alles te doen? Morgen nog met de trein en dan here we come xxxx