Wenen (Bas,Fanny,Babet) dag 1

17 oktober 2018 - Helmond, Nederland

*dag 1 wenen 2018*

Vandaag zijn we aan gekomen in Wenen. We hadden een appartement geboekt, maar dat gaat natuurlijk nooit normaal... Dus we hadden de meneer gebeld voor de sleutel en toen zij hij zo van ja maar we hebben geen warm water, dus we konden niet komen. Toen moesten we daar 1 uur en 5 minuten bellen met een Engelse mevrouw die een nieuw appartement / hotel ging regel voor ons. Toen we (eindelijk) een hotel gevonden hadden moesten we nog met de trein naar het hotel toe. De kamer is wel mooi en ook wel best groot. Eigenlijk moeten we nu nog eten, maar ik (Babet) heb helemaal geen honger. Nu gaan we nog heel ff iets in de supermarkt halen.

groetjes Bas, Fanny en Babet.

1. Opa en oma:
    17 oktober 2018
    Leuk dat je een Reislogger hebt aan gemaakt Babet. Mooie herinnering voor later. Want het is per slot een heel bijzondere reis zo samen met papa en mama en Cas niet mee. Dit allemaal omdat je naar de middelbare bent gegaan. Hele fijne dagen en zeker zonder toepas want die heb je nu al wel gehad. ❤️💋💋